Svakom ozbiljno poslu potrebna je "pametna" web stranica. To je središte svih vaših Internet marketinških aktivnosti. Bez učinkovite web stranice, nikada nećete ostvariti značajne rezultate nijedne digitalne (mrežne) reklamne kampanje. Dopustite da vam ovaj blog post „otvori oči“ da Vaša Internet stranica (web mjesto) treba biti sredstvo, a ne obaveza - sredstvo koje generira promet, potencijalne kupce/klijente i na kraju prodaju.
Ukoliko to nije slučaj, svakim danom gubite potencijalne kupce/klijente, a time i novac. Ako već duže vrijeme razmišljate o redizajnu Vaše web stranice javite nam se za besplatnu reviziju.

1. Dizajn vaše web stranice ne generira prihode, rezervacije, upite..
Vaša web stranica ne ostvaruje konverzije. Ako vaša web stranica prima promet, ali nema pretvorbe, to je problem. Na vašoj web lokaciji možda nedostaje nešto kritično što posjetitelje odvlači od vaše web stranice.
2. Vaša web lokacija nema tok konverzije
Nemate pojma što je tok konverzije vašeg web mjesta. Ili, ne znate što je tok konverzije. Tok konverzije su faze koje posjetitelji prolaze kroz vaše web mjesto radi konverzije. Učinkoviti nacrti web stranica definiraju tokove konverzije. Polazeći od početne stranice vaše web stranice, trebali biste znati kako će posjetitelji putovati kroz vaše web mjesto kako bi našli (stekli) ono što traže.
3. Dizajn vaše web stranice je zastario
Niste dizajnirali svoju web lokaciju jer je dial-up internet bio jedini način za uspostavljanje interneta. Ili imate novu web stranicu koja izgleda kao web stranica napravljena u tim vremenima. S vremenom se ukusi i sklonosti potrošača mijenjaju. Ako je dizajn vaše web stranice zastario i ne ostavlja dobar dojam, ne znači da je ona zauvijek "gotova". Pripremite se za redizajn. Postupno poboljšavajte dizajn vaše web stranice tijekom godina kako biste išli ukorak s vremenom. Trenutno je trend imati bijeli prostor, odnosno negativan prostor zajedno s jednostavnim izgledom. Prošli su dani u kojima možete pronaći nekoliko zgužvanih elemenata u jednom dijelu web stranice. Uključivanje bijelih prostora u dizajn vaše web stranice poboljšat će čitljivost te će na taj način pomoći korisnicima da pronađu potrebne informacije bez puno poteškoća prilikom posjete vaše web stranice.
4. Dizajn vaše web stranice ne ostavlja dobar dojam
Prvi dojmovi su sve, oni čine razliku. Imate samo svega 3 sekunde da ostavite dojam na posjetitelja vaše web stranice. Ako vaša web stranica ne ostavlja dobar dojam u ovom vremenskom okviru, vjerojatno ćete propustiti bezbroj poslovnih prilika (prodaja, rezervacije, upiti).
5. Vaša web stranica nije pouzdana ili vjerodostojna
Vaša web stranica nije pouzdana. Posjetitelji se boje kupiti bilo što na vašoj web stranici, jer "oni ne znaju tko ste". Loši dizajn web stranice može dramatično povećati taj osjećaj kod potencijalnih kupaca. 48% ljudi smatra da je dizajn web stranice čimbenik broj jedan u odlučivanju vjerodostojnosti poslovanja. Te statistike nisu izmišljene.

6. Vaša web stranica ima visoku stopu napuštanja početne stranice
Vaša web stranica ima visoku stopu napuštanja početne stranice. Stopa napuštanja početne stranice je postotak posjetitelja web stranice koji odlaze s vaše internet stranice nakon što su pogledali samo jednu stranicu. Drugim riječima, posjetitelji napuštaju vaše web stranice čim se nađu na njoj. Jedini način na koji biste mogli saznati stopu napuštanja početne stranice je pomoću integracije analitike za web mjesto, kao što je Google Analytics. Prosječna stopa napuštanja početne stranice za većinu web stranica kreće se između 40-50%. Iako se to razlikuje u različitim industrijama. Vaš bi cilj trebao biti najniža moguća stopa napuštanja početne stranice. Niske stope napuštanja početne stranice pokazuju da posjetitelji smatraju da je vaša web stranica relevantna. Stoga, što je niža stopa napuštanja početne stranice, to ćete imati više mogućnosti za povećanje prodaje. Učinkovitiji dizajn web stranice može smanjiti stopu napuštanja početne stranice i povećati broj konverzija.
7. Vaši posjetitelji ne nalaze ono što traže
Posjetitelji vaše web stranice ne ostaju vremenski dugo na vašoj web lokaciji. Posjetitelji ne nalaze ono što traže. To može značiti da je vaša web stranica složena, zbunjujuća ili jednostavno neučinkovita. Učinkovitiji dizajn web stranice vjerojatno će povećati vrijeme provedeno na vašim stranicama. Što duže ljudi ostaju na vašoj web stranici, to će veća vrijednost biti na njoj, a samim time veća je vjerojatnost da će ostvariti konverziju.
8. Dizajn vaše web stranice nije prilagođen mobilnim uređajima
Vaša web lokacija nije prilagođena mobilnim uređajima. Ne znate čak ni je li vaša web lokacija prilagođena mobilnim uređajima jer nikad ne posjetite web mjesto na svom mobilnom uređaju. Posjetitelji vaše web stranice teško se kreću po vašoj web lokaciji. Zapravo, pregledavate analitiku i primjećujete da nijedna konverzija ne dolazi s mobilnih uređaja. 50% svih korisnika interneta koristi mobilne uređaje. 46% svih ljudi koji koriste mobilne uređaje izvijestilo je o poteškoćama u navigaciji po web stranicama. Potreban vam je učinkovit dizajn web stranice koja je usredotočena na radnu površinu i mobilno iskustvo.

9. Vaša web stranica ne reagira
Vaša web lokacija ne reagira. Responzivne web stranice proširit će se preko cijelog zaslona bez obzira na uređaj koji koristite. Tipični uređaji su stolna računala, tableti i mobilni uređaji. Neodgovarajuće web stranice mogu dovesti do nekih od znakova koje smo gore spomenuli. To može uzrokovati visoke stope napuštanja početne stranice, malo vremena provedenog na Vašoj web stranici, a time i nepostojanje stope pretvorbe. Kako biste svojim posjetiteljima ponudili najbolje iskustvo, vaša web stranica mora biti responzivna. Ovo je značajka vaše web stranice za koju se ne može pregovarati. Vaši će posjetitelji pristupiti vašoj web stranici na raznim uređajima i ako želite maksimizirati konverzije, potrebna vam je responzivna web stranica.
10. Vaša je web stranica spora
Vaša je web stranica spora. Ili se vaše web mjesto sporo učitava na određenim uređajima ili preglednicima. Na primjer, vaša web lokacija može se učitavati sporo na Google Chromeu, ali savršeno se učitava u programu Internet Explorer. Ovo biste trebali riješiti, a ako se sporo učitava, to morate popraviti. Zapamtite, imate samo 3 sekunde za pozitivan dojam na svoje posjetitelje. Ako su ove 3 sekunde potrošene na pokušaju učitavanja vaše web stranice, u nevolji ste. Vaši posjetitelji izaći će prije nego što se vaša web stranica čak učita! Ne propustite prilike koristeći neučinkovitu web stranicu.
11. Izbornik vaše web stranice nije učinkovit
Izbornik vaše web stranice je besmislen. To nikako ne pomaže vašim posjetiteljima da lako pronađu ono što traže. Ne mogu jednostavno pronaći niti stranice "proizvodi" ili "kontaktirajte nas" na vašem web mjestu. Učinkovit dizajn web stranice uključuje sitemap - put/način prema kojemu će se vaš izbornik i struktura web mjesta kretati do tih stranica.
12. Vaša web stranica nema poziv na radnju
Vaša web stranica nema poziv na radnju. Nažalost, ni sami ne znate kako izgleda poziv na "akciju". Gumb s pozivom na radnju jednostavno je područje web stranice koje privlači akciju. Primjer bi bio gumb "naruči odmah" ili "registrirajte se na naš newsletter". Potreban vam je dizajn web mjesta koji kreativno koristi poziv na radnju. Ovo je potrebno kako bi se posjetitelji vaše web stranice prebacili iz točke A do točke B. Oni će ih voditi s vaše početne stranice, do stranice kupnje. Bez poziva na radnje ne pomažete posjetiteljima da se lako kreću po vašoj web lokaciji.

13. Vaše je web mjesto teško razumjeti
Koristili ste fantastične riječi koje potencijalni kupci ne razumiju. Slike na web mjestu ne odgovaraju poruci koju želite prikazati. Vrste fonta nisu u skladu, a veličine slova ne slijede najbolje prakse. Shvaćate što pjesnik želi reći? Profesionalni dizajn web stranice taj će problem riješiti. Nemojte trošiti nepotrebno vrijeme i energiju na web stranicu koju ćete ubuduće u potpunosti konstantno trebati obnavljati.
14. Vaša web stranica ne rangira na tražilicama
Vaša web stranica nije optimizirana za tražilice. Nema odgovarajuće oznake, kod ili opise za SEO. Kao rezultat toga, promaknuti će vam na tisuće posjetitelja vaše web stranice. Učinkovit dizajn web stranica optimiziran je za SEO. Iako biste mogli provesti mjesece učeći SEO kako biste ga samostalno implementirali, vaša je najbolja opcija najvjerojatnije koristiti iskusnu SEO tvrtku za rad na SEO-u vaše web lokacije. (pročitajte blog o SEO)
15. Vaša web stranica se ne dijeli na društvenim mrežama
Vaši kupci ne dijele ili ne preporučuju vašu web stranicu prijateljima. To će učinkovito web mjesto promijeniti. Ako se usredotočite na pružanje najboljeg iskustva posjetiteljima vaših web stranica, oni će postati vaš najveći zagovornik. Dijeliti će ih putem društvenih mrežam i sa svojim prijateljima. Vjerojatno ćete također povećati promet s drugih web mjesta koja smatraju da je sadržaj vaše web stranice koristan.
16. Vaša web stranica nema blog
Iako je sadržaj kralj, vaša web stranica nema blog. Možda platforma na kojoj je izgrađena vaša web stranica ne podržava blog. Ili, jednostavno ne znate kako ga instalirati. Bilo kako bilo, trebali biste imati blog.

17. Nemate web mjesto
Nemate web stranicu ili nikakvu internetsku prisutnost uopće. Možda ste mala trgovina i kupci vas mogu pronaći izvan mreže. Godinama ste u poslu, a možda mislite da vam prisutnost na internetu nije potrebna. Pogrešno. Prije ili kasnije, ako nemate internetsku prisutnost, nećete imati posao. Prelazak na Internet više nije trend. To je stvarnost. Uložite u učinkovitu web stranicu kako biste proširili i unaprijedili vaše poslovanje.
ZAKLJUČAK:
Kada razmišljate o dizajnu web stranice, razmišljajte o vašoj web stranici kao da se radi o trgovini. To je platforma na kojoj vaši posjetitelji donose odluke o kupnji. Ako vaši kupci uđu u neurednu trgovinu, imati će loše iskustvo. Ako vaši kupci ne mogu pronaći vaše proizvode (ili usluge), neće ih kupiti.
Imati modernu, responzivnu, optimiziranu web stranicu koja Vam u svakom trenutku može pružiti informacije tko su vaši kupci, od kuda dolaze, koje proizvode traže i sl. nužnost je svake ozbiljne tvrtke.
#Webdizajn #WebShop #REVIVAL #DigitalDrop #Blog #DruštveneMreže #Tips #InternetMarketing #ResponzivneStranice #GoogleAnalytics #OnlineOglasi #GoogleAds