B2B taktike za jačanje vaše digitalne prisutnosti + besplatan obrazac

Svaka tvrtka, bilo B2B ili B2C u 21. stoljeću treba graditi digitalnu prisutnost - koja se sastoji od plaćenih oglasa, optimizacije za tražilice (Search Engine Optimization), pametne web stranice i bilo kojeg drugog digitalnog kanala putem kojeg je vaša B2B tvrtka aktivna na internetu.


Prije nego što navedemo neke od taktika, svakako provjerite razumijete li putovanje B2B kupca.


faza-putovanja-kupca-b2b

Razmislite i zabilježite kako svaka od ovih faza može utjecati na vaše marketinške strategije i na koji način ih provodite.


Prođimo sada kroz nekoliko taktika koje mogu ojačati vašu strategiju B2B digitalnog marketinga.


Definirajte svoju ciljanu publiku


Snažna strategija B2B digitalnog marketinga počinje definiranjem vaše ciljne publike ili osobnosti vaših klijenata/kupca. Dobro definirane demografske i psihografske informacije koristiti će vam za gotovo sve ostale marketinške aktivnosti nakon toga, osiguravajući da vaš sadržaj i digitalni materijal (content) budu promatrani i apsorbirani pravim očima i ušima (i da vam resursi ne budu uzalud potrošeni).


PREUZMITE BESPLATAN PDF OBRAZAC ZA LAKŠE DEFINIRANJE OSOBINA KLIJENATA/KUPACA

REVIVAL DIGITAL AGENCY - OSOBINE KUPACA
.pdf
Download PDF • 99KB


Izradite web stranicu


Drugo, digitalni marketing ne može u potpunosti pravilno funkcionirati bez informativne, privlačne i pametne web stranice. Preko 80% klijenata/kupaca posjeti web stranicu prije donošenja konačne odluke - kupovine. Budući da u tipičnom B2B prodajnom ciklusu često sudjeluju mnogi ključni igrači (donositelji odluka) web stranica postaje jednostavno digitalno mjesto putem kojega se mogu saznati, ali i podijeliti informacije o vašem proizvodu ili usluzi.




Optimizirajte svoju digitalnu prisutnost


Vaša web stranica treba biti informativna i privlačna, ali mora biti vidljiva na Google tražilici. Search Engine Optimization (SEO) taktikama popravite poziciju na kojoj se vaša web stranica nalazi kada potencijalni klijent/kupac "googla" vaše usluge ili proizvode. Neki od primjera on-site SEO taktika su pravilan alt-teksta slike i meta opisa (ono što vaši posjetitelji mogu vidjeti) do korištenja strukturiranih podataka i poboljšanja brzine web stranice (ono što vaši posjetitelji ne mogu vidjeti). Off-site SEO se odnosi na vanjske strategije povezivanja i dijeljenje na društvenim mrežama - SEO taktike koje se odvijaju izvan vaše web stranice.


Pokrenite plaćene kampanje


Na kraju, zaokružite svoju digitalnu prisutnost oglašavanjem s plaćanjem po kliku (PPC), koje vam omogućuje da svoj sadržaj, usluge i robnu marku predstavite široj i novoj publici putem Google tražilice i drugih reklamnih platformi.


Najbolji način da provjerite ROI (Return on Investment) u svojim plaćenim oglasima je

  1. uključivanje podataka o vašim kupcima i

  2. povećanje sadržaja s kojim se oni mogu povezati.

Na primjer, malo je vjerojatno da potpuno novi potrošač koji nikada nije čuo za vas traži vaš točan proizvod. Možda traže rješenje ili značajku proizvoda temeljenu na lokaciji. Da biste dosegli najveći broj potencijalnih kupaca, platite za ciljanje relevantnih kategorija unutar svoje robne marke u odnosu na promociju vašeg proizvoda ili usluge.



Recent Posts

See All