Izvještavanje brojnih pokazatelja može biti jedan od najdosadnijih dijelova vašeg posla, ali je ujedno i jedan od najkritičnijih. Dobivene metrike dokazuju vrijednost vašeg rada: Koliko prometa usmjeravate na svoju web stranicu? Koliko su kupaca/klijenata generirali vaši marketinški napori?
Kako bismo vam olakšali izvještavanje stvorili smo predložak u Excel proračunskoj tablici.

Najprije utvrdimo terminologiju kako bi mogli koristiti predložak na najefikasniji način.
MARKETING REACH (doseg) - Zašto bi menadžment trebao brinuti o vašem dosegu i povećava li se ili ne? Ovaj je broj dobar pokazatelj koliko sadržaj koji objavljujete angažira vašu mrežu i koliko učinkovito razvijate cijelu marketinšku bazu podataka. Ako ovaj broj ne raste, biti će izazov povećati ukupni broj potencijalnih kupaca/klijenata.
TOTAL REACH (ukupni doseg) - Koliki je ukupan broj ljudi koje vaša tvrtka može doseći različitim mrežama? Smatrajte da se time računa vaš ukupni broj lead-ova (sljedbenici na društvenim mrežama, pretplatnici na blogove, pretplatnici na newsletter-e itd.).
REACH BY CHANNEL (doseg po kanalu) - Ovaj mjerni podatak govori vam koliko vas ljudi prati ili se pretplatilo na vaš određeni kanal. Primjećujete li rast ili pad na jednom kanalu? Razmislite o ulaganju više ili manje vremena u najučinkovitije, odnosno manje učinkovite kanale.
WEBSITE VISITS (posjete web stranica) - Broj posjeta web stranici je broj ljudi koji su došli na vašu web stranicu u određenom vremenskom razdoblju. Možda su pregledali stranicu s vašim proizvodima i uslugama, pročitali vaš blog ili htjeli saznati općenito o vašoj tvrtki. Praćenje ove aktivnosti ključno je za razumijevanje koliko vaš ulazni marketing uspijeva privući ljude (ljude koji će najvjerojatnije kupiti) na vašu web stranicu.
TOTAL WEBSITE VISITS (ukupan broj posjeta web stranici) - Koliko ljudi dolazi na vašu web stranicu? Mijenja li se taj broj iz mjeseca u mjesec (MoM)? Kako vaš doseg raste i objavljujete više korisnog sadržaja, taj bi se broj trebao povećavati.
WEBSITE VISITS BY SOURCE (posjete web stranicama prema izvoru) - Ljudi mogu doći na vašu web stranicu s mnogo različitih mjesta. Ima li jedan izvor bolje rezultate od drugog? Upotrijebite te podatke za ponavljanje svojih kampanja koje napreduju - a također i za pohvaliti marketinške stručnjake koji rade u određenom rastućem kanalu na njihovom uspjehu.
LEADS (potencijalni kupci/klijenti) - Potencijalni kupci/klijenti su ključni za rast vašeg poslovanja jer predstavljaju ljude koji su izrazili interes za nešto blisko povezano s vašim proizvodom/uslugom ili samim vašim proizvodom/uslugom. Važno je izmjeriti koliko novog interesa stvarate za proizvode svoje tvrtke i usluge kako bi se razumjelo kako će prodajni cjevovod izgledati u sljedećim tjednima ili mjesecima.
TOTAL LEADS GENERATED (ukupno generirani potencijalni kupci/klijenti) - Ova metrika pomaže vam da ispričate koliko dobro podržavate svoj prodajni tim. Koliko potencijalnih klijenata generirate svaki mjesec?
LEADS GENERATED BY SOURCE (potencijalni kupci/klijenti generirani izvorom) - Koristite ovu metriku za identifikaciju svojih najučinkovitijih kanala za proizvodnju lead-ova. Generirate li više potencijalnih klijenata putem društvenih mreža ili e-mail marketingom? Ako to znate, znat ćete gdje usmjeriti svoj tim kako biste maksimalno iskoristili radno vrijeme svog tima.

Pomoću ovog predloška moći ćete:
• Efikasnije pratiti posjete vašoj web stranici od strane potencijalnih klijenata i kupaca.
• Lakše i brže izračunati stopu konverzije posjetitelja do potencijalnog klijenta
• Precizno pratiti koji digitalni kanali su najbolji.
• Pametno predstaviti dobivene rezultate vašem nadređenom.
PREUZMITE ODMAH!