Kako izabrati pravu digitalnu agenciju za uspješnu SEO kampanju?

Kada je riječ o upravljanju web shopom ne postoji ciljna crta. Svakako, ništa ne pobjeđuje osjećaj zveckanja čaša i zdravice za vašu nedavno pokrenutu web stranicu koja izgleda fantastično. No, nekoliko tjedana ili mjeseci kasnije, mnoge tvrtke nailaze na isto pitanje: Gdje je sav taj promet?


Izgradnja web stranice ili web shopa samo je jedan mali korak u dugom putovanju održavanja uspješne internet stranice visokog učinka. Udruživanje snaga s digitalnom agencijom kao REVIVAL koja se bavi SEO-om može pomoći vašem poslovanju da i dalje raste i stvara više prihoda.


Ali što je točno SEO tvrtka? Što ona radi? Kako možete pronaći pravu za vaše poslovanje?


Ukratko, definicija SEO tvrtke je tvrtka koja stvara partnerski odnos s tvrtkama kao što je vaša s ciljem da poveća vašu vidljivost u tražilicama. Povećana vidljivost u tražilicama znači više prometa koji dolazi na Vašu web trgovinu/stranicu i - u konačnici, više potencijalnih kupaca, telefonskih poziva, a samim time i prodaje.


Google prima u prosjeku 40.000 upita za pretraživanje svake sekunde, ulaganjem u povećanje vaše organske vidljivosti prilikom pretraživanja može naplatiti velike dividende.





Kako SEO tvrtke rade?


Baš kao što biste zaposliti kvalitetni servis za čišćenje kako bi bili sigurni da će vaš ured biti uredan svaki dani, odnosno tjedan, partnerstvo sa SEO tvrtkom znači da se povezujete s tvrtkom čiji je cilj poboljšati vašu vidljivost u tražilicama.


Svaka SEO tvrtka je jedinstvena, ali one najbolje imaju sličan cilj: pomoći rastu vašeg poslovanja. Na kraju dana, posao tvrtke SEO je da se s vama poveže na najbolji mogući način kako bi vam povećali telefonske pozive, posjete vašim Internet stranicama, kupovinu i još mnogo toga putem pretraživanja.


Većina marketinških kanala zahtijeva od tvrtki da "raznesu" svoju poruku tisućama korisnika, s nadom da će mali postotak njih biti oni koji su zainteresirani. SEO radi u suprotnom smjeru - ljepota SEO-a je da pravilno odabrani marketinški napori omogućuju zainteresiranim klijentima da vas pronađu na mreži (Google, Bing i sl.), tj. olakšavate ljudima da traže i pronađu upravo vaše poslovanje dok pretražuju online. To znači da tragovi koje postižete od organskog pretraživanja omogućavaju osobama koje su već zainteresirane za vaš proizvod ili uslugu da vas pronađu.





U REVIVAL-u pratimo sve tragove koji dolaze s web-lokacije. Dugoročno gledano, tragovi koji dolaze iz organskog pretraživanja imaju tendenciju najviše kvalitete jer omogućuje zainteresiranim klijentima da vas pronađu.


Koje to specifične akcije mogu poduzeti kako bi optimizirale Vašu web trgovinu/stranicu?


Svaka tvrtka (bilo lokalna SEO tvrtka ili inozemna SEO agencija) djeluje drugačije, a svaka kampanja je jedinstvena, tako da postoji mnogo varijabli u igri. Ključna pitanja koja bi si svaka ozbiljna digitalna agencija koja se bavi SEO-om trebala postaviti su:


Istražiti i analizirati web-lokaciju i ciljno tržište


· Koliko dobro trenutno funkcionira vaša web-lokacija?

· Što dobro funkcionira za konkurente u vašoj industriji?

· Koje ključne riječi ciljate na publiku za pretraživanje?

· Koje razumne rezultate očekivati ​​s obzirom na vaš SEO proračun?


Napraviti SEO promjene na stranici


· Jesu li naslovi stranica i meta opisi optimizirani?

· Je li na vašoj web stranice sadržaj jasan, koncizan i SEO prijateljski?

· Govorite li o svojim uslugama i dodacima vrijednosti pomoću pravog jezika?

· Jesu li stranice optimizirane za odgovarajuće ključne riječi i teme?


Napraviti izmjene SEO stranice


· Je li vaša web-lokacija izradila veze (linkove) na webu?

· Radi li ispravno konfiguracija poslužitelja?

· Brzina vaše web-lokacije?

· Je li vaša web-lokacija sigurna i da li pruža dobar UX?


Pružiti jasnu komunikaciju i česta ažuriranja


· Koliko često ćete dobiti SEO izvješća?

· Što je uključeno u SEO izvješća?

· Koji su ciljevi dogovorene kampanje?

· Kako vaša partnerska SEO tvrtka prati poslovne promjene?


Stvaranje sadržaja


· Koje su postojeće mogućnosti za poboljšanje sadržaja za vašu web-lokaciju?

· Koja vrsta sadržaja najbolje funkcionira za Vaše ciljno tržište?

· Kako možemo osigurati da je sadržaj SEO prijateljski?

· Sadrži li sadržaj web-lokacije snažne pozive na radnju (call to action)?


Proveđenje testova - testiranje


· Kako možemo iskoristiti prikupljene podatke za donošenje odluka?

· Koja područja web stranice možemo testirati A / B?

· Koje ključne fraze li riječi navode posjetitelje da poduzmu mjere?

· Koja su nova / nadolazeća područja mogućnosti?


Iako naša lista može biti korisna, nijedna se SEO kampanja ne može svoditi na jednostavan popis - a uspješne SEO kampanje zahtijevaju kontinuiranu optimizaciju kako bi se postigli najbolji rezultati.


Naše iskustvo pokazuje da, u prosjeku, većina tvrtki redizajnira svoje web stranice svake tri do četiri godine, pa smatrajte stranice na Vašoj web lokaciji živim procesom. Uzorci pretraživanja u vašoj industriji stalno se mijenjaju, a vaša SEO kampanja mora ostati što je moguće agilnija. Budite sigurni da ste pronašli tvrtku koja se može kretati jednako brzo kao i vaše poslovanje.


Prednosti rada sa digitalnom agencijom koja nudi uslugu SEO?


Ako razmišljate o partnerstvu s nekom digitalnom agencijom za Vašu SEO kampanju, već ste upoznati o očitim prednostima takve suradnje: više kvalificiranog prometa na web-lokaciji, potencijalnih klijenata i prihoda. Dok su to ključne, sveobuhvatne koristi, ima i drugih opipljivih prednosti rada s SEO tvrtkom.


Organsko pretraživanje je snažan marketinški kanal koji nastavlja rasti. Biti obrazovan o tome što radi SEO tvrtka i kako pronaći savršenu za vaše poslovanje od ključne je važnosti u današnjem promjenjivom okruženju oglašavanja.




Pronalaženje prave SEO tvrtka za Vaše poslovanje koja posjeduje odgovarajuće znanje radi usklađivanja s Vašim poslovnim procesima može promijeniti putanju vaše tvrtke.


Ako ste zainteresirani da saznate više o tome kako se SEO može uklopiti u vaš marketinški miks, odaberite jedan od naših digitalnih paketa, kontaktirajte nas putem interneta ili nas nazovite na +385 95 560-4635.


REVIVAL nudi prijateljsku suradnju i snažan proces praćenja vaših poslovnih ciljeva koji omogućuje konstantno testiranje, podešavanje i podešavanje strategije iza kampanje i vaše web-lokacije.


#SEO #googleanalytics #webshop #ecommerce #keywords #DigitalDrop #REVIVAL

Zajedno možemo stvarati velike stvari.

  2020. revival d.o.o.
  • Instagram - REVIVAL
  • Facebook - REVIVAL
  • LinkedIn - REVIVAL
  • Twitter - REVIVAL
©
Proudly made with passion in Croatia.