Ne morate pokrenuti cijeli svoj posao preko interneta da biste imali bezbroj koristi od online poslovnih mogućnosti. Nekim tvrtkama je možda potrebna samo e-mail adresa kako bi elektroničkim putem komunicirale sa svojim klijentima, kupcima i dobavljačima. Druge pak tvrtke mogu koristiti svoju web-lokaciju (internet stranicu) kako bi cijelo svoje poslovanje "radile" na internetu.
Prednosti online poslovanja uključuju:
· globalni pristup, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu
· poboljšana usluga klijentima kroz veću fleksibilnost
· brža isporuka proizvoda ili usluga
· povećana profesionalnost
· manje otpada od papira (eco friendly)
· mogućnosti upravljanja poslovanjem s bilo kojeg mjesta u svijetu.
Mnogi će kupci radije posjetiti vašu web lokaciju nego fizičku adresu kako bi saznali više o proizvodima i/ili uslugama koje nudite. Način na koji predstavljate vašu tvrtku na internetu ovisit će dakako o proizvodima ili uslugama koje nudite, te o vašoj digitalnoj marketinškoj strategiji. Možda ćete koristiti internet za:
stvarnje online trgovine, upravljanje dobavljačima, komuniciranje s klijentima i dobivanje njihove povratne informacije o Vašoj tvrtki ili ćete nuditi online usluge npr. omogućiti ćete potencijalnim kupcima ili klijentima da izvrše rezervacije na vašoj web lokaciji i sl.
Što nam donosi budućnost?
Imajte na umu da se vaša tvrtka, kao i raznolikost dostupnih online alata stalno mijenja i razvija. Iako možda ne planirate imati web lokaciju odmah kada počnete s radom, dobro je razmisliti o tome hoće li vam biti potrebna u budućnosti i za što ćete ju koristiti.
Kada planirate online aspekte vašeg poslovanja, trebali biste:
· istražite svoje konkurente i druge tvrtke koje koriste online alate
· odlučiti koji aspekti vašeg poslovanja će imati koristi ukoliko su online
· utvrditi svoj proračun kako biste sa sigurnošću znali što si možete priuštiti
· upoznati se sa svim zakonima koji će se primjenjivati na vaše online poslovanje
· planirajte rizike, npr. računalni virusi, prevare, krađa podataka
· razmislite o tome koju vrstu obuke trebate vi ili vaši zaposlenici
Najvažnije, budite realni o vremenu i proračunu koji vam je potreban za upravljanje online aspektima vašeg poslovanja.
Je li vaše poslovanje spremno za digitalno gospodarstvo? Imate li digitalnu marketinšku strategiju?
Održavanje koraka s digitalnim tehnologijama i njihovo uključivanje u svakodnevno poslovanje od ključne je važnosti ako želite ostati konkurentni na sve digitalnijem tržištu.
Kako usvajanje tehnologije raste u cijelom svijetu, očekivanja vaših klijenata/kupaca o vašem poslovanju će se povećati. Vaši klijenti/kupci će zahtijevati kvalitetnu komunikaciju putem interneta i društvenih medija, odnosno očekivati će zanimljiva i sadržajna online iskustva.

Digitalna marketinška strategija - trebala bi biti dio vašeg tekućeg poslovnog planiranja.
Sigurno se pitate što je DIGITALNA MARKETINŠKA STRATEGIJA? - Niz akcija koje vam pomažu postići ciljeve vaše tvrtke kroz pažljivo odabrane online marketinške kanale. Probajte si zamisliti jednu vrsta putokaza koji vam objašnjava kako koristiti digitalne tehnologije koje će vam dugoročno pomoći unaprijediti poslovnu praksu, povećati produktivnost, a samim time i poslovne prihode.
REVIVAL Digitalna Agencija pomaže Vam procijeniti digitalnu spremnost vašeg poslovanja. Objašnjava kako možete stvoriti i implementirati uspješnu digitalnu marketinšku strategiju.
#digitalnoposlovanje #online #internetstranica #webtrgovina #marketing #onlineoglašavanje #društvenemreže #REVIVAL #strategija