Pametnom kombinacijom Google oglasa i Facebook oglasa do većih prihoda!

Koja je razlika između Google oglasa i Facebook oglasa?


Oglašavanje na pretraživaču (Google, Bing i sl.) i oglašavanje na društvenim mrežama su dvije potpuno različite stvari. Općenito govoreći, Google oglasi ciljaju na ponašanje, dok Facebook oglasi ciljaju na interese.


Google obrađuje više od 63.000 pretraživanja svake sekunde (oko 5.4 milijardi pretraživanja dnevno i 2 trilijuna godišnje). To predstavlja veliku priliku za svaku tvrtku koja zna postaviti i iskoristiti prave ključne riječi koje korisnici traže. Više o tome možete pročitati u prijašnjem blogu.


Facebook, s druge strane, ima 1,56 milijardi dnevnih aktivnih korisnika i 2,38 milijardi aktivnih korisnika mjesečno. To je više od 20% ukupne svjetske populacije i definitivno uključuje vaše potencijalne klijente - ako možete ciljati pravu publiku s pravim interesima.



Ako trošite novac na Google oglase i na Facebook oglase, možete upotrijebiti Googleovo praćenje kampanja kako biste napravili stvarno precizno ciljanje za svoje Facebook oglase.


Kada postavite Google oglasnu kampanju, na kraju svojih klikovnih URL-ova dobivate parametre za praćenje. Bez obzira na to kako izgledaju vaši URL-ovi, možete ih povući u Facebook radi praćenja, pod uvjetom da ste postavili Facebook Pixel za vašu web-lokaciju ili odredišne ​​stranice (savjet: provjerite jeste li postavili Facebook Pixel za vašu web-lokaciju ili odredišne ​​stranice, ukoliko niste sigurni kako obratite nam se).



Tada ih možete upotrijebiti za izradu prilagođenih publika, odnosno točno onih ljudi koji su sudjelovali u vašim Google oglasima, ali nisu napravili konverziju i ponovno ih ciljati. Na primjer, ako netko traži "agenciju za digitalni marketing" i klikne na Google oglas za kupnju kosilice, onda im možemo isporučiti prilagođeni oglas na temelju njihovih pojmova za pretraživanje: "Traženje agencije za digitalni marketing? Saznajte više o kosilicima. ” Sada Vam već postaje jasnije o čemu pričamo.


Preusmjeravanje ide dvosmjerno


Kada korisnici vide oglas na Facebooku koji ih zanima, neki će ga kliknuti, ali mnogi od njih neće; umjesto toga, pretražit će Google kako bi saznali više o tvrtki i pročitali recenzije. Ako ne ponovite oglas tim osobama, propuštate veliku priliku. Da biste došli do tih osoba, upotrijebite naziv robne marke kao ključnu riječ kampanje i koristite slične poruke u oglasu kao što su vidjeli na Facebooku. Na taj način, kada završe čitanje svih nevjerojatnih recenzija o vašem proizvodu ili usluzi, moći će kliknuti na taj oglas i obaviti kupnju/rezervaciju i sl..


Kampanju za ponovni marketing za Google oglase možete postaviti na isti način na koji ste postavili Facebook, dodavanjem UTM kodova na svoje URL-ove u upravitelju Facebook oglasa, a zatim dovodeći te URL-ove izravno u Google oglase.


ZAPAMTITE:


Google oglasi odličan su način pronalaženja novih klijenata/kupaca/korisnika. Facebook oglasi su odličan način da pomognete klijentima/kupcima/korisnicima da vas pronađu. Pametno ponovno ciljanje omogućuje vam da stvorite iskustvo na obje platforme koje će dovesti do većih konverzija, a time i većih prihoda od prodaje, rezervacija i sl.


#GoogleAds #FacebookAds #Retargeting #SEO #SEM #REVIVAL #DigitalniMarketing #Agencija

Zajedno možemo stvarati velike stvari.

  2020. revival d.o.o.
  • Instagram - REVIVAL
  • Facebook - REVIVAL
  • LinkedIn - REVIVAL
  • Twitter - REVIVAL
©
Proudly made with passion in Croatia.