Ultimativni rječnik HubSpot pojmova koje trebate znati!

Updated: Aug 26

Bez obzira da li se tek upoznajete s HubSpot CRM softverom ili ga već koristite duže vrijeme povremeno ćete se možda htjeti podsjetiti na pojedine izraze/pojmove koji se nalaze u HubSpot platformi.


Sastavili smo kratki riječnik često korištenih HubSpot pojmova zajedno s njihovim definicijama na koje se možete referirati kad god vam zatrebaju (BOOKMARK-ajte).


Ako želite saznati više o određenom pojmu, ne ustručavajte nas kontaktirati!


HubSpot POJMOVNIK


Activity - aktivnost se odnosi na sve što je pojedini kontakt učinio kako bi stupio u interakciju s vašom tvrtkom (tj. otvaranje e-pošte, klikovi e-poštom, sastanci, podnošenja obrazaca itd.).


App marketplace - tržište aplikacije je mjesto na kojem možete preuzeti stotine integracija i drugih aplikacija koje oplemenjuju i povećavaju vaš HubSpota.


Asset marketplace - područje unutar HubSpota koje omogućuje pristup tisućama tema, plaćenih i besplatnih, tako da možete jednostavno prilagoditi izgled svoje web stranice, e-pošte, odredišnih stranica i još mnogo toga.


Buyer's journey - proces kroz koji kupac ili klijent prolazi kako bi postao svjestan, razmotrio i odlučio hoće li kupiti odrđeni proizvod ili uslugu.


Calling - značajka unutar HubSpot CRM -a koja vam omogućuje povezivanje putem telefona sa svojim kontaktima.


Call-to-action - poziv na radnju (CTA) je gumb ili veza koja potencijalne klijente/kupce usmjerava na web ili odredišnu stranicu na kojoj mogu ispuniti određeni obrazac.


Campaign - alat unutar HubSpota koji vam omogućuje označavanje povezivanje marketinške imovine i sadržaja kako biste mogli pratiti i mjeriti učinkovitost svih svojih kolektivnih napora.


Content management system - sustav za upravljanje sadržajem (CMS) je bilo koji sustav koji vam omogućuje stvaranje i upravljanje sadržajem na web stranici.


Contact - kontakt je jedan od četiri standardna objekta u HubSpotovom CRM -u, kontakt je informacija o osobi s kojom vaša tvrtka radi.


Contact record - podaci o kontaktu su svi podaci koje možete pohraniti i održavati na kontaktu, od osobnih demografskih podataka do aktivnosti.


Company - tvrtka je jedan od četiri standardna objekta HubSpota, tj. podatak različitih tvrtki s kojima surađujete; općenito, povezana s kontaktom.


Customer relationship management software - softver za upravljanje odnosima s korisnicima (CRM) - je sustav koji sadrži sve potrebne podatke za upravljanje odnosima s vašim klijentima.


Customer effort score - ocjena napora korisnika (CES) označava istraživanje koje mjeri koliko je napora potrebno uložiti da bi pronašao odgovor ili rješenje na nešto; općenito se koristi za mjerenje lojalnosti kupaca.


Customer satisfaction survey - anketa o zadovoljstvu korisnika (CSAT) označava anketu koju je proveo vaš tim za podršku ili uslugu koja mjeri zadovoljstvo korisnika vašim proizvodima, uslugama i iskustvom.


Drag and drop editor - uređivač povlačenja i ispuštanja, odnosno HubSpot alat za e -poštu i stranice koji vam omogućuje uređivanje e -pošte i web stranica povlačenjem i ispuštanjem različitih modula i dijelova sadržaja.


Deal - dogovor je jedan od četiri standardna objekta HubSpota, dogovor predstavlja tekuću transakciju koju član vašeg prodajnog tima provodi s kontaktom ili tvrtkom.


Enrollment trigger - okidač za prijavu je nešto što korisnik mora učiniti kako bi bio stavljen u jedan od tijekova rada vaše tvrtke (npr. Ako je netko član vašeg popisa biltena, primit će vašu e -poštu).


Fallback email - zamjenska e-pošta koja vam omogućuje korištenje određenih alata HubSpota-a, poput automatizacije ulaznica, čak i ako još niste povezali dijeljenu pristiglu poštu.


Flywheel - model zamašnjaka odnosi se na ideju da svoje klijente stavite u središte i stvorite zamah usklađujući cijelu svoju organizaciju oko pružanja pozitivnog korisničkog iskustva.


Forecast - predviđanje je alat koji koriste rukovoditelji prodaje kako bi predvidjeli što će član, tim ili tvrtka prodavati tjedno, mjesečno, tromjesečno ili godišnje.


Funnel - lijevak predstavlja put vaših klijenata od njihove prve interakcije do postajanja zagovornika robne marke; ovo pomaže pratiti koliko je vaš tim učinkovit u premještanju ljudi kroz vaš vodeći lijevak.

  • Top-of-the-funnel (TOFU) - vrhunac toka se može odnositi na nekoga tko je u fazi svijesti o vašem kupovnom putovanju, a može se odnositi i na vrstu sadržaja koji kreirate za tu fazu.


  • Middle-of-the-funnel (MOFU) - srednji dio toka odnosi se na je slično kao vrhunac, ali umjesto svijesti, ta osoba procjenjuje i razmatra koji bi joj trebao odgovarajući sadržaj.


  • Bottom-of-the-funnel (BOFU) - dno lijevka odnosi se na sadržaj ili kontakte na razini odluke.


General Data Protection Regulation (GDPR) - Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) 2016/679 je uredba u pravu EU o zaštiti podataka i privatnosti u Europskoj uniji i Europskom gospodarskom prostoru.


HubDb - označava HubSpot-ovu relacijsku bazu podataku koja razvojnim programerima omogućuje stvaranje sadržaja temeljenog na bazi podataka koji se može ugraditi u web stranice i odredišne ​​stranice.


Integration - povezivanje podataka između dva sustava, platforme ili aplikacije, tj. CRM i HubSpot marketinške automatizacije.


Landing page - odredišna stranica je svaka stranica na kojoj možete ponuditi resurs u zamjenu za podatke za kontakt,


Lead scoring - bodovanje potencijalnih klijenata je proces dodjeljivanja pozitivnih i negativnih vrijednosti aktivnostima koje kontakt ima s vašom web lokacijom ili tvrtkom, a koje se zatim koriste za premještanje lead-ova na MQL (marketing qualified lead) i SQL (sales qualified lead).


Lifecycle stage - faza životnog ciklusa je još jedan marketinški izraz koji opisuje putovanje kontakta od prvog angažmana do kupnje; uključuju pretplatnika, potencijalnog klijenta, marketinškog kvalificiranog potencijalnog kupca, prodajnog kvalificiranog potencijalnog kupca, priliku.


  • Subscriber - pretplatnik - označava kontakte koji su se odlučili čuti više od vašeg tima putem biltena, bloga ili slično.


  • Lead - bilo koji kontakt koji pokaže spremnost za "prodaju", poput prijave za vrhunski sadržaj.


  • Marketing Qualified Lead (MQL) - bilo koji potencijalni klijent koji se aktivno uključio u marketinške napore tima i trebao bi biti označen ili predan prodaji.


  • Sales Qualified Lead (SQL) - bilo koji prodajni kvalificirani potencijalni klijent, odnosno netko tko je naznačio da je spreman za izravnu prodaju, poput podnošenja obrasca na stranici s cijenama.


  • Opportunity - priliku označava svaki kontakt povezan s dogovorom koji još nije postignut.


List - označava alat za popise u HubSpot-u koji omogućuje stvaranje popisa kontakata ili tvrtki na temelju vrijednosti imovine i drugih karakteristika, uključujući aktivnosti.

  • Active - ativni popisi koji automatski ažuriraju članove na temelju unaprijed postavljenih kriterija.


  • Static - statički/fiksni popisi sa zapisima koji zadovoljavaju određeni kriterij kada se popis spremi.


Marketing automation system - sustav za automatizaciju marketinga - platforma poput HubSpot-a koja automatizira određene marketinške zadatke poput e -pošte, društvenih medija, oglasa itd.


Meeting link - veza za sastanak koju svatko na vašem portalu HubSpot može kopirati i podijeliti s kontaktima kako bi mogli rezervirati vrijeme s vama.


Object - označava dio podataka u vašem CRM -u, poput kontakta; također se naziva zapisom u "zapisu kontakata".


Custom objects - prilagođeni objekti koji se definiraju izvan četiri standardna objekta.

Partitioning - način dopuštanja pristupa sredstvima tako da ih samo određeni timovi i korisnici mogu pregledavati i uređivati.


Teams - timovi su određena grupa korisnika HubSpota.


User roles - korisničke uloge označavaju različita dopuštenja za različite korisnike na vašem HubSpot portalu, poput administratora, marketinških stručnjaka, autora blogova i sl.


Personalization - personalizirani tokeni koji se mogu koristiti za dodavanje osobnih demografskih podataka, poput imena, e -pošte ili neki drugi sadržaj.


Pipeline - označava mjesto gdje se postavljaju faze dogovora, a koriste se za predviđanje prihoda, analizu blokatora i upravljanje ulaznicama.


Properties - svojstva vam omogućuju spremanje svih različitih vrsta podataka koje prikupljate o svojim zapisima ili objektima u HubSpot; na primjer, opisi i oznake koji će vam pomoći da identificirate više o tvrtki.


Saved view - spremljeni prikazi su način pregledavanja segmenta vaših standardnih objekata na temelju vrijednosti svojstava.


Sequence - označava alat u okviru Sales Hub -a koji automatizira poruke vašim potencijalnim kupcima definiranim redoslijedom.


Session - sesija grupira interakcije pojedinaca s vašom web lokacijom, uključujući prikaze stranica, slanje obrazaca i drugo.


Smart content - pametni sadržaj koji se mijenja na vašoj web stranici, e -pošti ili CTA -u na temelju definiranih korisničkih kriterija, poput jezika.


Snippet - isječci su kratki tekstualni blokovi za višekratnu upotrebu koji se mogu koristiti na bilo kojem od standardnih zapisa objekata, u predlošcima e -pošte, razgovorima za chat ili pri bilježenju bilješki i aktivnosti.


Targeting rules - način prilagođavanja skočnih prozora ili tokova chata koje vaši posjetitelji vide kada posjete vašu web lokaciju.


Task - označava postavljeni zadatak, nešto što treba učiniti u HubSpotu.


Ticket - jedan od četiri standardna objekta HubSpota, ulaznica je upit korisnika ili zahtjev za pomoć od vaših klijenata.


Theme - tema je bilo koji skup predložaka, modula, globalnog sadržaja i postavki stila koje možete koristiti za izradu svoje web stranice.

  • Template - predložak, odnosno unaprijed izrađene stranice ili primjeri e-pošte koje korisnici mogu odabrati prije popunjavanja sadržaja.


  • Code templates - skup predložaka za vaše web mjesto koje programer prilagođeno kodira.


  • Modules - skup jedinstvenih modula teme ili komponenti za višekratnu uporabu dodanih stranicama koje možete dodati i prilagoditi bilo kojem predlošku stranice unutar teme.


  • Global content - bilo koji sadržaj koji se ponavlja na više stranica, poput zaglavlja ili podnožlja.


  • Theme settings - zadane postavke za predloške u vašoj temi, poput fontova, boja i razmaka.


Reporting - način stvaranja izvještaja, odnosno pružanja uvida u rezultate prodaje, marketinga i usluga, na temelju onoga što je vašoj organizaciji važno.

  • Dashboard - nadzorna ploča oznažava centralizirano mjesto koje prikazuje vaše podatke o prodaji, marketingu ili usluzi na jednom mjestu.


  • Single object - izvješće koje vam omogućuje analizu objekta, poput kontakata, sa svojstvima objekta.


  • Custom object - izvješće koje vam omogućuje analizu prilagođenog objekta sa svojstvima.


  • Funnel - izvješće koje mjeri stope konverzije između određenih faza u korisnikovom životnom ciklusu ili tijeku dogovora.


  • Contract attribution - izvješća koja mjere koja su imovina, interakcija ili izvor utjecali na stvaranje potencijalnih klijenata.


  • Deal create attribution - atribucija za stvaranje dogovora, isto kao contract attribution, ali pokazuje što utječe na generiranje posla.


  • Revenue attribution - isto kao gore, ali pokazuje što je imalo najveći utjecaj na prihod; izvješća o prihodu s više dodira prikazuju točne interakcije određenim redoslijedom koje su dovele do korisnika.


  • Closed-loop - izvješće koje prikazuje interakciju svakog korisnika na vašoj web stranici od prvog posjeta do postajanja korisnika (uključuje prodajne, marketinške i uslužne angažmane).

Workflow - tijek rada odnosi se na automatizirani proces u kojem se zadaci, informacije i e -pošta pokreću na temelju postavljenih pravila; korisnici se mogu dodati automatski putem okidača ili ručnim uvozom.



Želite optimizirati i unaprijediti suradnju marketinških i prodajnih aktivnosti? Zakažite DEMO HubSpot CRM softvera.