
Što je inbound marketing?
Inbound marketing je marketinška strategija kojoj je cilj da privuče potrošača, a ne da ga kupi, moli, uvjerava - ili mu se prišulja s leđa.
Najvažnije tehnike kojima se inbound marketingaši služe su content marketing, proaktivan pristup društvenim mrežama i SEO optimizacija za tražilice (Search Engine Optimization).
Zašto surađivati s nama?
Kombiniramo ustrajnost i fleksibilnost potrebnu za uspjeh. Nakon što formuliramo vašu strategiju, razvijamo plan po mjeri za rast vašeg poslovanja. Agilan pristup omogućuje da odgovorimo na promjene i prilike.
Iako je svaki naš ulazni paket prilagođen, okvirne troškove možete vidjeti na našoj stranici ulaznih paketa.
Odabir
strategije
Svaki dolazni angažman započinje našim strateškim procesom. Potpuno usredotočen na ono što dolazno čini učinkovitim, vaš ugovorni plan uklanja sva nagađanja i postavlja vas za uspjeh.
Proces se sastoji od istraživanja, izrade strategije i prezentacije. Ishod je plan akcije, koncepti dizajna i niz prijedloga troškova za raspravu.
Stvaranje
sadržaja
Pretvarajući vaš industrijski uvid u ciljani sadržaj, rastemo vaš trag i društveni otisci, dovodeći sve više posjetitelja u vaš svijet i podstičući vaš ulazni stroj za proizvodnju olova.
Stvarajući i koristeći persone kao naš vodič, vaš sadržaj usklađujemo s potrebama vaših idealnih kupaca, ma gdje se oni nalazili u procesu kupnje.